Levertijden
Hier vindt u alle informatie met betrekking tot de levertijden van onze brillen.
Onze brillen worden verstuurd vanaf 1 centrale hub in Oostenrijk. Brillen uit voorraad worden binnen 10 werkdagen bij u bezorgd.
In de meeste gevallen wel, als wij brillen niet binnen 10 werkdagen kunnen leveren staan deze op de website als uitverkocht.
Het kan zijn dat de bril in productie is en daarom niet snel leverbaar. U kunt met ons contact opnemen voor de actuele levertijd .
Garantie
Op de brillen zit 2 jaar fabrieksgarantie, gerekend vanaf de aankoopdatum.
Dit kan via onze contactpagina of via de mail : garantie@coolsgroup.nl
Voor een juiste afhandeling vragen wij altijd om een foto van het defect.
Nee, wij leveren uitsluitend compleet nieuwe brillen bij garantie.
Na goedkeuring van de aanvraag bestellen wij de bril direct. Afhankelijk van de beschikbaarheid is dit binnen 10 werkdagen.
Retour
Ja, wij bieden als b2b verkoper een 10 dagen recht op retour. Dit geldt vanaf ontvangst datum. Na deze 10 dagen is het niet meer mogelijk brillen retour te sturen ter credit.
Je mag binnen 10 dagen zonder reden de brillen retour sturen. Na de 10 dagen vervalt het retour recht.
Dat kan, wanneer de brillen niet binnen 10 dagen retour zijn gestuurd en/of niet meer in nieuwstaat verkeren met de originele verpakkingen.
Vul via onze contact pagina een aanvraag in. Wij sturen u per mail een retour sticker.
Na ontvangst van de brillen controleren wij of de bestelling nog in originele staat verkeerd. U ontvangt daarna binnen 5 werkdagen u geld terug op de bij ons bekende rekening.
Nee, na de 10 dagen is er geen mogelijkheid tot retourneren .
Fysieke afspraak
Wilt u toch graag de brillen bekijken. Bekijk hieronder de mogelijkheden.
Wij maken geen onderscheid tussen een zichtzending of reguliere bestelling. Voor beide geldt : stuur de brillen binnen 10 dagen retour en u ontvangt een volledige credit.
U kunt via de contactpagina een afspraak inplannen voor een bezichtiging, dit kan op ons kantoor in Nieuwkuijk of op locatie.
Promotie
Bij losse brillen zit geen POS materiaal, dit kunt u los bijbestellen via de pagina POS materiaal. Bij voordeelpakketten zit vaak wel kosteloos POS materiaal.
Standaard bieden wij verschillende display mogelijkheden in onze POS catalogus. Mocht u graag maatwerk in uw winkel realiseren kunnen wij hier een ondersteunende rol in spelen.
Nee, de simulator wordt tegen kostprijs op onze POS materiaal pagina aangeboden. Wanneer u deze besteld heeft dit niets te maken met het aantal brillen dat u besteld. Soms is de simulator gratis bij voordeelpakketten, in dit geval dient u wel het aantal van het pakket af te nemen.
Dit is niet gebruikelijk, neem contact met ons op met meer informatie over uw evenement.
U mag het Red Bull SPECT logo uitsluitend gebruiken wanneer dit door ons is goedgekeurd, dit kan via pos@coolsgroup.nl
Zeker ! Neem contact op met ons service team voor toegang tot onze foto database.
Nee, het onrechtmatig gebruik van intellectueel eigendom van Max Verstappen is strafbaar. Vanuit ons zal hier geen toestemming voor worden verleend.
Sponsering
Wij sponseren uitsluitend met de inzet van producten ( zonnebrillen, raceobjecten, merchandise etc. ) en diensten.
Past je sport binnen onze productgroep ? Dan luisteren we graag naar jou verhaal. Neem contact op via pos@coolsgroup.nl
Gaat het om een financiële bijdrage ? Dan kunnen wij daar helaas niet aan bijdragen. Past het binnen onze productgroep neem dan contact met ons op : pos@coolsgroup.nl
Nee, wij krijgen dagelijks veel aanvragen binnen voor merchandise met handtekening, posters etc. etc. Wij kunnen niet aan zoveel verzoeken voldoen en daarom nemen wij ook geen enkel verzoek van deze aard in behandeling.
Andere vragen
Heb je alles doorgelezen en staat uw vraag er niet bij ?
Neem dan contact met ons op via de contactpagina.